DUGAAN LAGI...=(

Sejahtera ke atas kamu semua, semoga kita sentiasa dilindungiNya..


           Tadi maso lepas mdi n cuci baju cam biasa la on my luvly lappy.. Selepas membuat satu panggilan, ada la satu cte2 yg buat ak rasa sgt2 xselesa. Tamparan hebat buatku..
           Ya Allah..saat ini kurasakn............xterungkap dengan kata2. Hanya hati dan jiwa yg mampu berkata2 dan diluahkan melalui genangan air mata. Ku mohon kekuatan ya Allah. Sesungguhnya dugaan ini tidak besar, tp Engkau yg maha Besar. 
           Hati kecilku tidak mampu utk berpura2. Walau mulut mengatakan redha dgn ketentuanNya, tp ak dapat rasakan jauh disudut hatiku bukan itu yg dirasakan. Walau akal fikiran ku dpt berfikir Dia yg menentukan segalanya dan pastinya yg terbaik telah direncanakan utk hamba2Nya, tp tidak di hati kecilku..Jika tidak, perasaan ini tidak akn muncul.
           Ya Allah, jika ini yg ku rasakan saat ini. Engkau ampunilah ak ya Allah. Sesungguhnya ak hambaMu yg lemah. Lemah dgn dugaan yg sgt kecil ini. Aku seolah2 tidak percaya dan tidak berserah padaMu. Kenapa rasa ini yg bermain dibenakku. Kenapa perasaan ini yg wujud disetiap sudut hatiku. Aku pasrah padaMu. Bantulah ak dalam menjalani hari2 yg mendatang. Sesungguhnya Engkaulah sebaik2 Pendengar tempat ku meluahkan segalanya.
           Ku mohon ketenangan dan rasa penuh kehambaan pada Mu..Tiada daya upaya utkku melawannya melainkan Engkau  bersamaku. Jauhkan lah rasa ini dari hatiku. Sesungguhnya ak tidak mampu ya Allah. PadaMu jua lah ak kembali...=))

       YA ALLAH...
DUGAAN INI TIDAK BESAR, TAPI SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA BESAR. 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: