SOALAN CEPUCEMAS VS SOALAN BOCOR

Assalam sahabat2 yg dirahmati..
Dengan nama Allah....
Lama rasa xupdate blog padahal jap bape hari je..huhu..
Hmm..arini cuti kt Johor ni sb2 la ada masa skt..
Alhamdulillah..leh rehat2 recharge mana patut

Hmmm...ttb ma kol suh balik kg,adik beradik sume balik nk kumpul.
Kebetulan ada kenduri kawen kazen..
Tang balik kg dah hepi smcm dah
Tp tang ni yg lemah..Nt ada la soklan cepu cemas eiei dapat nt..hukhuk
Tapi xpe, dah dapat skema jawapan tuk soklan ni
Hasil jejln kt blog kekawan sahabat yg dirahmati tadi..
Eiei share gak la kt cni




Skema jawapan kpd soalan cepucemas ( BILA NAK KAWEN?)

# KENAPA LAMBAT ?
   > Kerana Allah tahu masa yang terbaik utkku

# DAH BERPUNYA ?
   > Ya, kerana setiap org tlh ditetapkan jodohnya

# SIAPA ? ORG MANA ?
   > Nanti Allah perkenalkan kpd ku

# BILA ?
   > Bila kami dah dipertemukan. InsyaAllah jemput dtg ke walimatul urusku nanti

P/ S :: Jangan slu tanya bila org tu nak kawen kerana semua RAHSIA itu terletak DI TANGAN ALLAH. Sampai masa Allah akn membongkarkannya.
InsyaAllah...Biiznillah....


So, ni dah kes soalan bocor..bukan lagi soalan cepucemas..(*_*)^ peaceee~~~




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Innanie | Ariffin said...

Salam einarina

thanks sebab sudi bagi pandangan. saya suka pandangan awak. tp kat sini biarlah sy explain, sbnrnya takde isu kenegerian yang timbul. sy rasa kalau dia dari negeri lain pun sy akan publish jugak, cumanya satu Malaysia tahu yang orang Kelantan disegani kerana sikap alimnya. kerana sikap islamiknya, bila kita sebut orang kelantan, semua orang akan segan sbb tahu tahap ilmu agama setiap anak kelantan. jadi sy publish sebab sy terkejut, apa yang sy bayangkan berbeza. utk pengetahua sdri, kwan sy tu ke kelas bertudung dan menutup aurat, tapi bila keluar malam dia akan berpakaian "TERLALU" seksi. saya rasa kalau orang kelantan sendiri yang tgk pun pasti akan malu. malahan pengakuan dia pada saya sebelum ni *ada dalam entry saya sebelum ni* benar-benar mengejutkan saya.

saya ingin berkongsi bukan sebab ingin mengaibkan sesiapa apatah lagi menimbulkan isu kenegerian tapi atas dasar sesama muslimah yang perlu berdakwah. sy rasa awak lg tahu kot.

saya harap awak maafkan sy kalau entry saya menyinggung perasaan awak. sy harap kita sama-sama doakan dia...

terima kasih

Salam.