MISS MY BABY BOO.=( --> Binatang kesayangan Baginda SAW <--

My luvly pet...Baby Boo..Miss him so much..


Kucing adalah binatang kesayangan baginda SAW
Jadi kalau kita sayang binatang kesayangannya itu, baginda pon sayang kita
InsyaAllah..

Tapi memang baginda sangat sayang dan cinta akan umatnya
Melebihi cintanya kepada keluarganya sendiri
Buktinya??
Di saat akhir hayatnya, mulutnya tidak berhenti menyebut
"Ummati, ummati, ummati"
'Umatku,umatku, umatku'

Allahuakbar..! Selawat dan salam ke atas junjungan besar 
Nabi Muhammad SAW
Jadi, di mana cinta kita sekarang ini
Adakah hanya sekadar sisa-sisa sahaja untuk Baginda??
Atau, langsung dilupakan pengorbanan besar Baginda untuk kita umat akhir zaman..
Astaghfirullah..

Aku berlindung Ya Allah dari segala perbuatan yang merugikan diriku sendiri dan yang membuatkan aku lupa akan kebesaranMu ini 
AnugerahMu sangat tak ternilai dengan kami menjadi umat Nabi Muhammad SAW, RasulMu yang Agung

Sayang kucing pon dapat pahala tau..
Hmm, sedikit perkongsian la
Sebab ada sesetengah tu tak suka kucing
Kalau tak suka pon tak pe la
Tapi jangan sampai disepak terajang si comel ni
huhu...sedey..=(


hehe...minggu ni i balik dah..nt kite jumpe yee
jangan nakal sangat..cian ma kt umah dok melayan 
Baby Boo..=)
c u soon.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Cik tikah said...

kat rumah cik tikah ada 9 ekor kucing :)

:. e!NaRieNa .: said...

banyak nye kucing dia..tp mesti comel2 kan.....=)

sajesukacerita said...

jom cerita pasal kucing kamu disini http://www.facebook.com/groups/aksikucingsedunia/

ELFarahin said...

Rindu pula jadinya pada Boy, Nik & Marrie. :'( adik-adik saya tu...